CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, October 21, 2009

...Jangan Pernah Berubah...

tym photo shot 09

tym buka puasa 09




Persahabatan yang terjalin di antara kita


satu anugerah yang cukup berharga..


ku harap biarpun kita terpisah suatu hari nanti kenangan yang tinggal tidak akan dilupakan begitu saja..di sini kita telah banyak berkongsi..suka dan duka..pahit dan manis sebuah kehidupan di rantauan..


mungkin adakala nya kita terasa namun..maafkanlah..kerana tidak mustahil kemaafan itu mampu menenangkan hati dan meredakan kekusutan yang melanda..


"kita semua dah besar" Theta Pai punya slogan yeahh..




dan seandainya aku bersalah, terkurang atau terlebih samada secara sengaja atau tak sengaja aku mintak maaf byk2..


dan aku dengan seikhlasnya telah memaafkan korg semua..kerna aku x mampu berbohong bahwa sepjg kta bersama ada jgk tym2 aku trasa hati tp its ok..i'm not take it seriously..


maybe itulah rempah ratus kehidupan yang mampu mengajar kita untuk lebih tabah dan tegar dalam menjalani kehidupan..Kita Datang Dengan Harapan, Kita Pulang Dengan Kejayaan..




semoga ikatan ini terus kekal dan setiap kenangan ini akan jadi memori terindah dalam lipatan kehidupan kita..




SYG KORG SEMUA>>all dfx,dfa and dft students of UTHM


0 comments: