CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Friday, October 2, 2009

If I cOuLd TuRn It BaCk..

aku pon nda nmu apa sudah jadi..
a lot of thinx jadi brp lama tuh..sampai aku udah nda lalek..
ntahla diluah mati emak..ditelan mati bapak..
apa pon terus terang aku madah we just a human..an insane..nda ulh lari ari kesilapan..
aku pon sama..mybe byk benda yg aku lakukan or katakan hurted someone,somewhere and somewhen even aku nda bermaksud bakanya..
aku?? hmm..lots of thinx happended sampai aku dh nda lalek..
yeSS i'm lied if i say i don't care..nda ibuh..xpa..
aku ukai jenis complen 'bout every little thinx yg nda puas ati..
aku ukai jenis2 kecoh2 'bout perasaan diri empu..perangai org bkai..jaku org bukai..
aku jenis sedikit perahsia..ukai nda pecaya gai org tp aku hanya berkongsi dengan org yg bleh membuatkan aku rasa selesa utk bercerita..even he/she not my closed frenzies..
mmg benar..dlm setiap relationship mesti bc pahit n manis ya..
bla ddk berjauhan semuanya rasa elok n baik je..tp..
bla dh bersama we should understand and begin the relationship from the start...
kdg2 bla ktai ngasai ktai betul b certain2 hal ktai just ignore apa org lain rasa..nya mh punca masalah jadi..my mum always advice me to be humble and patient..
nti bc mslh take a few tyms kna nemu nama hal nya terjadi..don't blames the other everytyms you're got in troubles..

Friends Myspace Comments


Friends Myspace Comments


Friends Myspace Comments


Friends Myspace Comments


0 comments: