CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, October 21, 2009

Falling Down Again..:)

saritu..actually everything ok..smooth n clear..happy n enjoyed..
but tonite..i'm fallin' again..
think of those guy again n again..plez!!! help me!!!
go n don't turn back into my heart..my memories..
ouchh!! its really painfull..parut itu berdarah dan luka kembali..
aku sptnya buat report mlm nihh..tp ingatan itu tetiba muncul n x mampu nk wat apa2 lg..
blk blk n start to wrote this post..
mr.B who are u??ma main ssh amt k erase nn ari my life..
aku enggai trs bkatu..i need to move on..
n he already begin his new life..n happy..so ma ga trs k myeksa diri..
plez gurlz..u can..

kalo la memori itu mcm maker kt ppn putih dah lama aku padamkan..biar putih dan boleh ditulis semula diatsnya..
kalo la memoei itu umpama kotoran di sehelai baju putih dah lama aku klorokkan biar hilang selamanya..
kalo la memori itu umpama virus dlm laptop dah lama aku formatkan biar terhapus semunya sekelip mata..
tp apakan daya..memori itu sgt istimewa..skr dpdm dgn apa pun..
namun aku yakin masa boleh mengubah segalanya..
dan aku teramat penat untuk semua ini...
i have to let it go..n fullstop!!

0 comments: