CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, April 16, 2009

Aduhh..apakah ini????

tension..next week final wooo..
aku xtau tau nk wat cmna..satu benda pon x prepare lg..
dhlh xmok pkr..

arini nape ea..mood x baek..asyk ingat ngan sum1 tuhh..huhuhu..byk tido kot.
aritu masa blk ambk brg kt BP akak ipar jemput kwn dia g rmh..
tekezut wak cuz muka kwn dia tuhh 90% mcm sum1..
msa dlm keta aku smpt wak jeling2 p xleh lbh2 cuz aku tau abg pon perasan..
mulalah memori lalu tuhh menyusup dlm kepala nihh..usir jauh2 pon ttp jgk xpg.
cdeh gak p suma tu dh lama berlalu..yg tinggal cuma kenangan yg terindah.
aku bahgia dgn apa yg aku ada skang..dia pon bahgia ngan wif dia(dgr cta dia kawen last year..)
moga dia jd suami,ketua dan ayah yg terbaik utk famili dia..
biarpun sukar utk melupakan apa yg berlaku namun aku tau Tuhan sentiasa memberikan yang terbaik untuk hambanya..

0 comments: